Szűk egy hete, november 16-án tárta szélesre kapuit az érdeklődők előtt a Call of Duty: Warzone 2.0, és bizony olyan jól sikerült a rajt, hogy rögvest bekerült a Steam és a többi platform legnépszerűbb játékainak élbolyába. Az Infinity Ward és a Raven Software közös alkotásának lendülete azóta is kitart, amit kiválóan szemléltet, hogy simán felülkerekedett a szintén free-to-play PUBG: Battlegroundson.
Nem vitás, hogy technikai oldalról szemlélve a játék állapota bőven hagy még kívánnivalót maga után - erre külön ki is tértünk Call of Duty: Warzone 2.0 tesztünkben -, a launcher például gonosz tréfát űz a gyanútlan játékosokkal, de úgy tűnik, hogy az előd hibái is visszatértek.
Mindeközben pedig olyan, a fejlesztőket is meglepő játékosinterakciók gondoskodnak arról, hogy pozitív kontextusban is írjon a sajtó a battle royale kezdeti időszakáról, mint az önkéntes taxiszolgálat és az autókereskedés. Nem kizárható, hogy az ilyen apróságok még azok kedvét is meghozzák a Call of Duty: Warzone 2.0 kipróbálásához, akik egyébként nem rajonganak különösebben a műfajért.
Thank you Call of Duty #Warzone2 players 💚 pic.twitter.com/gShG9I1fZl
— Call of Duty (@CallofDuty) November 21, 2022
A játék felhasználóinak száma ugyanis már elérte, sőt meg is haladta a 25 millió főt. Erről az eredményről a hivatalos Call of Duty Twitter-fiók emlékezett meg egy bejegyzésben, köszönetet mondva a közösségnek.
Egyelőre tehát úgy fest, fényes jövő vár a Warzone 2.0-ra, amely a kiadó tervei szerint nem elődje helyett, hanem az átdolgozott formában, Call of Duty: Warzone Caldera néven újrainduló 2020-as battle royale mellett fog futni.