Általában nem baj, ha egy játék fejlesztőinek nem kell szűk költségvetésből gazdálkodni, hiszen így nagyobb eséllyel lehet jó a végeredmény, de korlátok nélkül abba a hibába is beleeshetnek, hogy túl sok ötletet szeretnének megvalósítani, és az elkészült játék végül nem lesz jó.
A Crazy Taxit pont egyszerűsége miatt lehet szeretni. A játéktermekben debütált, így rövid menetekre tervezett játékban a próbálkozások annyiból állnak, hogy megpróbálunk a lehető legrövidebb idő alatt annyi fuvart teljesíteni, amennyi belefér. Nem biztos, hogy ezt ennél jobban kell bonyolítani.
A Sega azonban látszólag mégis valami komplexebbet álmodik meg épp a Crazy Taxi reboot képében - erre utal Takaya Segawa, a Sega sapporói, más csapatoknak besegítő stúdiójának fejese, aki a Japan Timesnak elmondta:
"Részt veszünk tripla-A játékok fejlesztésében is, köztük a Crazy Taxival."
Ennyiből messzemenő következtetéseket még kár lenne levonni, és az is lehet, hogy végül valami jó lesz belőle. Az AAA értelmezése is vegyes: alapvetően a nagy költségvetést jelentik, de használják összetettség jelzésére is - azt sem tudjuk, a Ubisoftot vezető Yves Guillemot mire gondolt, amikor a Skull & Bonest AAAA-nek nevezte.
A Crazy Taxi rebootját egyelőre csak bejelentették, részleteket nem árultak el róla. Szűnni nem akaró izgalommal várjuk, hogy többet tudjunk meg.