Kellett hozzá pár év, valamint hogy játékról-játékra egyre magabiztosabbá és ambiciózusabbá váljon, de mostanra a pszichológiai horrorok elismert fejlesztőjeként tartjuk számon a lengyel Bloober Teamet. A stúdió pályafutása legnagyobb kihívása előtt áll, ugyanis a Konami megbízásából friss vért pumpál a legendás Silent Hill 2-be egy modern remake formájában, amely PC-re és PlayStation 5-re fog megjelenni egyelőre ismeretlen időpontban.
Ezzel párhuzamosan pedig egy másik, kisebb lélegzetű projekt is bontogatja szárnyait, mi több, hamarosan készen áll arra, hogy kirepüljön a fészekből. A tervek szerint már idén júniusban elrajtol PC-n, PS5-ön és Xbox Series X|S konzolokon a korábban Layers of Fears címen futott Layers of Fear.
Az Anshar Studios bevonásával készülő remake egyetlen összefüggő alkotássá gyúrja a 2016-os Layers of Feart, annak három évvel később debütált folytatását, de a DLC-k sem maradnak ki. A festő és a színész történetét kiegészíti egy harmadik szereplőjével, az íróéval, miközben a játékmenetet olyan új mechanikákkal dobja fel, mint a megelevenedő félelmek leküzdésére is alkalmas lámpás használata.
4K felbontás, HDR-támogatás és ray tracing teszi teljessé az Unreal Engine 5 segítségével megvalósított, nem mindennapi audiovizuális élményt, minek hála minden korábbinál jobban érvényesülnek a Bloober jellegzetes, a nyugalom megzavarására is alkalmas trükkjei.