Két éve már annak, hogy először és utoljára írtunk a Visceral Games The Ripper címen futó projektjéről. Akkor csupán a cím bejegyeztetéséről volt szó, ami nem jelenti azt automatikusan, hogy játék is lesz belőle, de ha jó a memóriánk, vagy használjuk a GameStar keresőjét, akkor láthatjuk, hogy a Dante's Inferno is így kezdődött valahogy.
Annak ellenére, hogy időnként sikerül rácáfolni az elmélet helyességére, makacsul tartja magát még mindig az a felfogás, hogy minden játékba kell multiplayer. (Kell a fenét!) Bizonyára ez lehet az oka, hogy az Electronic Arts a nyilvánosság elől féltve óvott The Ripper-hez többszereplős játékmódokat is szeretett volna, amivel a Visceral Games melbourni stúdióját bízta meg.
A multis részt végül különválasztották a Rippertől, s lassan-lassan önálló, csakis online játszható alkotás formáját kezdte magára ölteni. A Blood Dust címen futó játékkezdeményt az 1930-as évekbe ültették át és három frakciót (az amerikai hadsereget, egy CIA-szerű kormányügynökséget, és a Blood Dust nevű drogtól mutálódott emberkéket) eresztettek össze egymással. Kilenc karakterosztály, fejleszthető fegyverek és képességek, valamint különleges akrobatikus elemek (pl. falakon járás) járultak volna hozzá a változatossághoz.
Feltehetően sosem fogjuk már megtudni, sikeres lehetett volna-e, vagy már akkor el kellett volna kaszálni, amikor még csak papíron létezett, mert a melbourni stúdió bezárásáról határozott az EA még hónapokkal ezelőtt.
Videóhoz katt IDE!