A Max Payne 3-at először 2009-ben jelentették be, a történet helyszínét áthelyezték a brazíliai Sao Paoloba (itt már nem valószínű, hogy lesz állandó eső és hó).
A magazinban új képeket is közzé tettek: ezeken viszont van haja Max bácsinak, ez hiányzott a legelső képről (az igaz, hogy az egyik legutóbbin már volt). Íme a legújabb verzió:
Ugyanakkor a játék bizonyos részén kopasz is lesz, meg nem is. No de nem is ez a lényeg, lássunk néhány új információt.
A játékot négy helyszínen készítik egyszerre, Vancouverben, New Englandben, Torontóban és Londonban. "Sok tehetséges emberünk van szerte a stúdióinkban," mondta a May Payne 3 művészeti rendezője, Rob Nelson, "ez pedig azt jelenti, hogy a megfelelő embereket tudjuk ráállítani a specifikus feladatokra, ettől pedig még jobb minőségű lesz a játék."
A környezet teljesen lerombolható lesz; a fegyverválasztás az Assassin's Creed 2-ben is látott kör alakú inventoryhoz fog hasonlítani; valamint fedezékrendszert is kapunk. A lassítási energia pedig az ölésekkel fog töltődni.
Az első két rész képregényes stílusa megmarad, de változik: "Ezek a drámai cselekményábrázolások in-game enginet használnak majd és animált kollázst alkotnak."
Több száz óra moticon-capture felvételeket készítettek már, amit az Euphoria engine-be illesztenek bele, így realisztikusabb lesz a karakterek környezettel való interakciója.
James McCafferty, Max Payne szinkronszínésze visszatér (A Rockstar korábban azt mondta, új hangja lesz Max-nek).
A Max Payne 3-ban lesz online multiplayer mód, erről több információt egyelőre nem közöltek.
Megjelenési dátumról még mindig nem tudunk, annyi biztos, hogy a játék érkezik PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.
Köszönjük az információkat, EDGE!