Kezdjük egyből egy jó hírrel. Mark elmondása szerint ezúttal nagyobb hangsúlyt fektettek a magányos játékosok számára készült kampányra. A korrekt történet, az átvezető mozik és a hősök megjelenése is ezt támasztják alá. E történet során elsajátíthatjuk az irányítást, a fegyverek kezelését és megismerkedünk a különböző játékmódokkal.
Kitért arra, hogy mielőtt fejest ugranának egy következő projektbe, a Gears of War és az UT3 támogatására fektetik a hangsúlyt. Számítanak a modderek munkájára, és versenyt is hírdetnek számukra. Tehát hosszabb időre tervezték e játékokat, s újabb tartalmak beépítésével igyekeznek növelni szavatosságukat. Óriási lehetőségnek tartja, hogy a konzolok is megnyílnak a modderek előtt. Arra a kérdésre, hogy mi a véleménye a két platformról (PS3, X360), diplomatikusan annyit nyilatkozott, hogy mindkettő remek, s mindkét gyermeküket szeretik. Elmondta még egy huncut mosoly keretében, hogy jó volt együttműködni a Sony programozóival, hogy megoldhassák az Unreal Engine 3 és a PS3 közötti ellentétekből fakadó problémákat. Az is kiderül az interjúból, hogy X360-ra is elkészül a játék. Habár nem zárkóznak el a különböző platformok játékosainak összeeresztésétől, a játék debütálásakor még biztosan nem lesz elérhető e funkció.