Kétségtelenül jónak ígérkezik az Ubisoft új játéka, s minden bizonnyal sikeres is lesz, ám engem még mindig zavar a futurisztikus interfész és töltési képernyők. Tudom, hogy a fejlesztők homályos utalásai szerint a történet idővel erre is magyarázattal szolgál, de attól még zavarja a csőröm.
Foglalkozzunk inkább a következő videóval, melyben Patrice Désilets, kreativ igazgató beszél nekünk a három szabadon bejárható városról (Akra, Damaszkusz, Jeruzsálem), a különböző építészeti elemekről, melyek megkönnyítik a közlekedést, ill. számos megközelítési és menekülési alternatívát kínálnak. Szól még a városokat körülölelő királyságról, ahol szintén bóklászhatunk, s a küldetéseknél felmerülő választási lehetőségekre is kitér. Egy jól őrzött kapun átjuthatunk erőszakkal, pókember módjára mászhatunk, vagy éppenséggel cselt is alkalmazhatunk.