Hirdetés

[MOVIE] Assassin's Creed - fejlesztői napló

|

Ha már nincs még pc-s Assassin's Creed, ha már nem lesz demó, akkor maradnak a képek, a videók, s egyéb infomorzsák.

Hirdetés

Kétségtelenül jónak ígérkezik az Ubisoft új játéka, s minden bizonnyal sikeres is lesz, ám engem még mindig zavar a futurisztikus interfész és töltési képernyők. Tudom, hogy a fejlesztők homályos utalásai szerint a történet idővel erre is magyarázattal szolgál, de attól még zavarja a csőröm.
Foglalkozzunk inkább a következő videóval, melyben Patrice Désilets, kreativ igazgató beszél nekünk a három szabadon bejárható városról (Akra, Damaszkusz, Jeruzsálem), a különböző építészeti elemekről, melyek megkönnyítik a közlekedést, ill. számos megközelítési és menekülési alternatívát kínálnak. Szól még a városokat körülölelő királyságról, ahol szintén bóklászhatunk, s a küldetéseknél felmerülő választási lehetőségekre is kitér. Egy jól őrzött kapun átjuthatunk erőszakkal, pókember módjára mászhatunk, vagy éppenséggel cselt is alkalmazhatunk.

 


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)