Az Artefacts Studio fejlesztőcsapat ígéretesnek tűnő játéka, a Moto Racer 4 Xbox One-ra, Playstation 4-re és PC-re egyaránt megjelenik október 13-án. Az Unreal Engine 4 hajtotta játékon az eredeti alkotógárda, a Delphine Software egyik veteránja is dolgozik. 15 játékmód lesz elérhető, köztük a jól ismert, tipikus futamok, mint a egyszerű verseny, de egyéb érdekesebbek is helyet kaptak.
A King of the Hillben például minden játékos ketyegő órával kezd. Az első helyen lévőnek folyamatosan lefelé pörög az ideje, a többiek pedig ezalatt turbót kapnak. Az nyer, akinek először lejár az óráján az idő, vagyis a legtovább tudja tartani az első pozíciót. A Last Man Standingben minden ellenőrzőpontnál kihullik az utolsó játékos. A Survivalben mindenkinek fogy az ideje, amit bizonyos pontokon való áthajtással lehet növelni. Akinek elfogy az ideje, kiesik, az utolsó megmaradt játékos a nyertes. A Catch-upban mindenki a játékos előtt indul, a cél elsőnek lenni. Wolf Pack pont ennek ellentéte, a játékos első helyről indul, és meg kell akadályoznia, hogy bárki elé kerüljön. Ghost Bike módban a játékos az utolsó helyről kezd, nem hagyhatja le az utat, nem ütközhet más versenyzőknek, és így kell magát az első helyre küzdenie. A Golden Helmetben egy arany sisakért folyik a küzdelem. Az azt viselő játékostól ütközéssel el lehet venni.
Lesz lehetőségünk motokrossz, és nagysebességű motoros versenyeken részt venni, valamint osztott képernyőn többjátékos módban játszani, ahol 2-től 10 főig mérhetik össze erejüket a játékosok, ezt mind 60 FPS-el karöltve. Mindezek mellett testre szabhatjuk járgányaink, és egy jól működő MI ellen is felvehetjük a versenyt.
Nektek felkeltette az érdeklődésetek a játék?