Nagyon érdekes, hogy mi lesz ebből az egész "határok nélküli játék" dologból, amit a Microsoft teljes erejével támogat, a Sony meg csak óvatosan ismerkedik vele.
Jelenleg csak a Fortnite és a Rocket League esetében teljesen szabad az átjárás, más címeknél vannak megkötések. A WCCFTech rákérdezett a Mortal Kombat 11 game designerénél, Derek Kirtzicnél, hogy összeverekedhetnek-e a játékban a különböző platformon játszók, aki azt válaszolta, foglalkoznak a dologgal, és reméli, össze tudják hozni. Ez még nem ígéret, de jó tudni, hogy benne van a pakliban.
Az Unreal Engine 4, melyet a MK11 is használ, még az idei év folyamán olyan funkciókkal bővül, melyek lehetővé teszik a cross-platform játék lehetőségének gyors implementását. A Sony engedélye valószínűleg továbbra is kelleni fog majd, de a fejlesztőknek alapvetően könnyebb dolga lesz.
Egy másik, a GameRevolution által készített interjúból kiderült, hogy a switches változatot a Shiver Entertainment készíti a NetherRealmmal párhuzamosan. Ők készítették a tavaly megjelent a Scribblenauts Showdownt is, ami nem kapott kimondottan jó értékeléseket, viszont egészen más volt, mint a Mortal Kombat.