Hirdetés

Monster Hunter World - 30 fps a cél minden platformon, a PC-t leszámítva

|

A fejlesztők beszéltek a konzolos teljesítményről, és máris értjük, hogy tulajdonképpen miért is fog később megjelenni a PC-s változat.

Hirdetés

A Capcom közösségi menedzsere a Twitter oldalán írta meg, hogy a Monster Hunter: World 30 fps-es sebességet célzott meg minden platformon. Sokan ezt úgy értelmezhették, hogy a PC-s változat is zárat kap, de erről nincs szó.

A posztban Socks a konzolos változatot érintő kérdésre reagált, így a PC-s kiadásról szó sincs. Egy gyenge/közepes PC-n nem baj, ha 30 fps a cél, de az erősebb masinákon 60-nal vagy többel is pöröghet majd a program. Erről a verzióról egyébként a játék producere Ryozo Tsujimoto és rendezője Yuya Tokuda is beszéltek.

Mint kiderült, a PC-s kiadás portját egy külső csapat csinálja, és azért fog tovább tartani ennek a kiadása, mert rászánnak némi extra időt, hogy a lehető legjobban optimalizálják és finomhangolják. A PC-s fejlesztés kapcsán többet nem árulhattak el.

A Monster Hunter: World megjelenés 2018-ban várható PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)