A Capcom közösségi menedzsere a Twitter oldalán írta meg, hogy a Monster Hunter: World 30 fps-es sebességet célzott meg minden platformon. Sokan ezt úgy értelmezhették, hogy a PC-s változat is zárat kap, de erről nincs szó.
A posztban Socks a konzolos változatot érintő kérdésre reagált, így a PC-s kiadásról szó sincs. Egy gyenge/közepes PC-n nem baj, ha 30 fps a cél, de az erősebb masinákon 60-nal vagy többel is pöröghet majd a program. Erről a verzióról egyébként a játék producere Ryozo Tsujimoto és rendezője Yuya Tokuda is beszéltek.
Mint kiderült, a PC-s kiadás portját egy külső csapat csinálja, és azért fog tovább tartani ennek a kiadása, mert rászánnak némi extra időt, hogy a lehető legjobban optimalizálják és finomhangolják. A PC-s fejlesztés kapcsán többet nem árulhattak el.
A Monster Hunter: World megjelenés 2018-ban várható PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.