Idén januárban jelent a Monster Hunter World, de már most rengeteg pénzt hozott a kiadó konyhájára a szörnyvadászos kaland. Ráadásul nemrég kiderült, hogy ez a szép teljesítmény nem csak a Capcom érdeme.
A Capcom Europe ügyvezető igazgatója, Stuart Turner nemrég a Games Industrynak mesélt egy kicsit a játék körüli dolgokról, és elmondta, hogy a stúdió félt attól, hogy egy ilyen, a nyugati közönségnek is szóló alkotás miatt esetleg elpártolnak tőlük a japán rajongók, akik inkább a kézikonzolos Monster Hunter játékokat preferálják. Turner szerint ez nagyjából 3-4 millió eladott példányt jelent, tehát érthető, hogy rizikós volt a dolog a cég számára.
Azonban végül jól alakultak az eladások Japánban, illetve a világ más részein is, ez pedig részben köszönhető a Sony támogatásának is. Antoine Molant, a Capcom Europe marketingigazgatója szerint a Sony (és elsősorban a Sony Japan) úgy érezte, hogy a Monster Hunter World megjelenése segíthet a PlayStation 4 eladásaiban is, és végül így is lett. Ez a gyakorlatban nyilván annyit jelent, hogy a Sony marketinges vonalon keményen odatette magát a termék népszerűsítése érdekében.
Nektek hogy tetszik a Monster Hunter World?