Bizony sokan örültek annak, hogy PC-re is ellátogat a Monster Hunter széria legújabb darabja, és valószínűleg ugyanennyien fogták a fejüket, amikor kiderült, hogy csak jó néhány hónappal a konzolos megjelenés után kapjuk meg. Azonban nem véletlenül döntött így a Capcom.
Ryozo Tsujimoto, a Monster Hunter: World producere a GamesRadarnak mesélt arról, hogy miért késik a játék PC-s változata. Elmondta, hogy ez az első Monster Hunter, ami asztali gépen is játszható lesz, és nem szeretnének semmit elszúrni. Így előbb le akarják tudni a konzolos változatokat, hogy aztán teljes erővel koncentrálhassanak a portra, és egy jól optimalizált verziót rakhassanak le az asztalra.
Ráadásul PC-n a matchmaking is teljesen máshogy működik, mint konzolokon, így még egy ilyen rendszert is létre kell hozniuk a fejlesztőknek, ez pedig időbe telik.
Ti várjátok már a Monster Hunter: World megjelenését?