Hirdetés

Monster Hunter: World - nagy felbontású textúrákat kapnak a PC-s játékosok

|

Élesedik a legújabb frissítés is, ami megváltoztat néhány dolgot a játékban, és kijavít jó pár hibát is.

Hirdetés

Nagyon bejött a Capcomnak, hogy a Monster Hunter sorozattal is nyitott a PC-s játékosok felé, és a támogatást igyekszik a lehető legtöbb módon meghálálni.

Hirdetés

A nagy felbontású textúrákat tartalmazó DLC április 4-én érkezik majd. Használatához 40 gigányi helyre lesz szükség, és egy olyan kártyára, ami minimum 8 GB-os VRAM-mal rendelkezik. Pontos rendszerkövetelményt a fejlesztők a megjelenés után tesznek közzé. A különbség az alábbi képen látható.

A DLC-vel egy időben elérhetővé válik a játék 5.2-es frissítése is, ami amellett, hogy lehetővé teszi a textúracsomag telepítését, néhány új funkciót is ad a játékhoz. A Capcom szerint innentől kezdve új grafikai beállítások állnak rendelkezésre, a pajtások könnyebben tudnak csatlakozni a privát játékunkhoz, változtatnak kicsit az egér érzékenységén és persze egy adag hibajavítás is élesedik.

Mind örülhetünk, hogy a fejlesztők így szívükön viselik a játékos közösség jólétét; az érkező tartalmak nem csappannak a közeljövőben sem, ugyanis még ebben az évben érkezik majd a játék kiegészítője, az Iceborne.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)