A Monster Hunter World karaktereinket ezerféleképpen alakítgathatjuk. A karakteralkotó már-már felér a Black Desert Onlineban látott eszköztárral, viszont van egy lényeges hiányossága, ami megvan az előbb említett MMO-ban: különböző fényviszonyokban is megnézhető legyen az avatar.
Mivel csak a szürke háttér előtt, egy helyben álldogálva látjuk a hősünket, így meglepő lehet az első találkozásunk az avatárunkkal a valódi játékban.
Arra, hogy ilyesmi ne történhessen meg, már vannak nagyon egyszerű megoldások más játékokban. A Final Fantasy XIV-ben a karaktereinket különböző helyszíneken, eltérő fényviszonyokban is megnézhetjük mielőtt elmentenék, a BDO-ban pedig szintén számtalan körülményben tesztelhetjük az arcot az "OK" gomb lenyomása előtt.
Az MHO fejlesztői ilyen eszközöket nem tettek még a játékba, de sor kerülhet erre is. Ami fontosabb, hogy át lehessen alakítani az elbaltázott karaktereket, erre viszont még nincs lehetőség. A játék producere azért nem akarja, hogy sokáig búslakodjunk emiatt, ugyanis Ryozo Tsujimoto azt nyilatkozta, hogyha elég nagy lesz a igény a dologra, akkor betesznek majd valamilyen átszabási lehetőséget.
A beesett szemű szörnyvadászok nevében köszönjük!