Az érintett stúdiók között találjuk a kirklandi Monolith Productionst (F.E.A.R. 2: Project Origin), a bothelli Snowblind Studiost (Baldur's Gate: Dark Alliance, Justice League Heroes) és a seattle-i Surreal Software-t (Drakan, The Suffering).
A szórakoztatóipari óriás videójátékokkal foglalkozó részlege, a Warner Bros. Interactive közleménye szerint az elbocsátás oka az volt, hogy bizonyos feladatokra a szükségesnél több erőforrás (gy.k.: ember) állt rendelkezésre, ezért több pozíció megszüntetésére kényszerültek. Jövőbeni projektjeik függvényében a létszám ismételt emelésére kerülhet sor, amennyiben szükségesnek ítélik.
A Warner egyébként az utóbbi években alapos kóstolót vett a játékkiadásból, hiszen az érintett stúdiók mellett kisebbségi részvényese a Square Enix tulajdonába vándorolt Eidosnak, és teljes jogú tulajdonosa az egykori Midway Games Chigago-nak (ma WB Games Chicago).
.