Az interjú alanyai, Vince Zampella akit a most készülő Medal of Honor Allied Assault háborús fps játékukról faggattak.
Mennyire tükrözte az E3-on bemutatott demo a játékot? Tényleg olyan-e katonák AI-ja, mint amilyennek ez a demoban tűnt?
Vince Zampella -- Igen, bár a D-day rész egy kicsit kaotikus lett, mert éreztetni szerettük volna , hogy milyen lehetett ez a valóságban. A játék más részei viszont egy kicsit különbözni fognak az ott látottaktól.
Jelent e különbséget a játék kezelésében az, hogy itt a valóságból származó történelmi fegyvereket használhatunk? Másként kell-e kezelnünk ezeket, mint egy tipikus FPS-ben?.
Vince Zampella -- Nem ez volt a célunk, ezért a játék középpontjában nem a hitelesség áll, mert úgy érezzük, nincs szükség teljes realizmusra. Inkább azt akartuk, hogy a játék élvezhető és játszható legyen.
A normandiai partraszálláson kívül bekerült-e más nevezetes esemény a II.világháborúból a játékba?
Vince Zampella -- A játékosoknak lehetőségük lesz végigkövetniük a háborút, hiszen annak több fontos helyszínén játszódnak az akciók, Észak-Afrikától kezdve egészen Németországig.
Mi volt a legnehezebb rész a játék fejlesztése során?
Vince Zampella -- Gyorsított tempóval kezdtük a fejlesztést, 14 hónapig tartott a munka a teljes befejezésig, hogy erre a nyári szezonra elkészüljön. A csapat rengeteg időt és energiát fektetett abba, hogy a játék ott tartson, ahol most tart.
A főellenség a játékban a német náci hadsereg.
Miyen katonákkal fog a játékos szembekerülni?
Vince Zampella -- Összesen 22 féle ellenséges katonával találkozhat majd a játékos. Mindegyiknek saját játékstílusa és viselkedése van, ezért nem árt az óvatosság, ha szembe kerülünk velük.
Milyen speciális változtatások lesznek a Quake3 grafikai motorjában, amire a MoH: Allied Assault-nak
szüksége lehet?
Vince Zampella --Szükségünk lesz új terepgenerátorra, ugyanis sokkal nagyobb kültéri terület lesz a játékban, mint ami a
Quake3 motorjával elképzelhet?...
Lesznek a játékosoknak működő járműveik és ha igen,
mik lesznek ezek?
Vince Zampella -- Erről most még nem tudok mit mondani, mivel
néhány dolgot még meg kell terveznünk, hogy a játékosoknak
valóban élvezhető legyen.
A teljes interjút itt olvashatjátok.
Kapcsolódó linkek: