Azt már korábban is tudtuk, hogy az Activision piacra dobta minden idők legsikeresebb játékát (nem csak játékát, gyakorlatilag mindent lenyomtak), de az még így is meglepő, hogy az alapvetően más érdeklődésű gamerek lakta Japánban is hatalmas siker lett a Call of Duty: Modern Warfare 3.
November 14-én dobta piacra Japánban a Square Enix az MW3-at, egy hét alatt 180 ezer darabot adtak el PlayStation 3-ra, 30 ezret pedig Xbox 360-ra, ezzel 210 ezerre sikerült feltornászni az eladást hét nap alatt. Mindezt egy olyan országban, ahol csöcsös, neglizsében ugráló, buzogányos manga lányok nélkül semmi sem lehet siker. A Modern Warfare 3 jobban fogyott, mint a PlayStation 3 exkluzív Ni No Kuni című RPG (az csak 67 ezres eladást produkált, durván csak a harmadát), ez pedig odaát nagy szó.
Örökké lehet vitázni a játékok minőségéről, a futószalagon gyártott FPS-ekről, az egyre rövidülő és butuló játékmenetről, a játékosok lehúzásáról, de a helyzet az, hogy a közönség választ. Tessék elmerengeni ezen.