Szörnyen el voltam keseredve, mikor ősszel, sok év várakozás után végre új Battlefieldet indíthattam el a gépemen. Persze nem a frissen megjelent epizód létezése zavart, hanem az, hogy annyi év fejlesztés csak erre volt elég. A Battlefield 2042 rajtja szörnyű lett, az EA pedig mindent és mindenkit hibáztatott, csak a játék minőségét nem. Ettől függetlenül persze házon belül minden bizonnyal felfogták, hogy kritikán aluli lett a kiadott verzió, így hamar elkezdődött a tűzoltás.
A megjelenés óta kapott frissítésekkel és a nemrég 1.2-es javítócsomaggal már egészen elfogadható az élmény, a jelek szerint pedig a jövőben még nagyon sokat javul majd a játék.
A Battlefield 2042 pályáinak kivitelezéséért felelős csapat vezetője, Shashank Uchil egy interjúban elmondta, nagyon sokat segítettek a játékosok által adott visszajelzések abban, hogyan alakítsák át Kaleidoscope-ot.
A jövőben a többi alap pálya is kap majd kisebb-nagyobb ráncfelvarrást, időintervallumot azonban ehhez az ígérethez nem csatolt.
Uchil a meglévő pályák átalakításánál felmerülő nehézségekről is beszélt:
"Egy pálya bármekkora lehet, de nem tehetünk rá akármennyi tereptárgyat. Ha több fedezéket akarunk, akkor valahonnan, valamit el kell távolítanunk. A megjelenéskor a pályákon kimaxoltuk a lehetőségeinket. Ezért is telik sok időbe az átalakítás."
Az 1.2-es frissítés után Kaleidoscope nem csak használhatóbb lett, hanem kevésbé tűnik sterilnek, ez is egy olyan szempont, amit a DICE a visszajelzések alapján fontosnak tartott megváltoztatni. A jövőben a többi helyszín is (ahogy a karakterek) sokkal viseltesebben fog kinézni.
Reméljük, hogy a Battlefield V és a Star Wars Battlefront 2 után a Battlefield 2042-t egy évnél tovább támogatja majd frissítésekkel és tartalommal a DICE.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!