Amennyiben megjelenik, az esetek nagy többségében sajnos elég gyatra konzol portot kapunk, általában csapnivaló irányítással, és a PC grafikus képességeit messze nem kihasználó kinézettel. Azért hála istennek, nem mindig ez a helyzet, és néhány kedvesebb kiadó nem átall profi munkát készíteni a PC-seknek, sőt néha még extra tartalom, és szebb grafika is dukál. A Grand Theft Auto is jó példája annak, hogyan lehet egy olyan átiratot készíteni ami miatt esetleg nem kap anyázást a kedves készítő bagázs. A Mirror's Edge is kap egy kis extra tartalmat, hála az NVIDIA-nak. Ez mondjuk nem jelent felhőtlen boldogságot - főleg az ATI tulajoknak nem - de azért a szándék dicséretes. A tervek szerint tehát a Mirror's Edge PC verziója igen erős PhysX támogatással jön majd ki. Az eredmény, sokkal élethűbb ruha szimuláció, valósághű függönyök, és zászlók, valamint minden a játékban látható tárgy áldozatul eshet örjöngésünknek, vagy akár fegyverként is használható lesz. A nagy lövöldözések után, vagy esetleg egy nagy zakózások köszönhetően, szép realisztikus por és szemétfelhők telítik majd meg a képernyőt. Akinek lesz hozzá vasa, annak kétségkívül nagy élményben lesz része, de azért reméljük addigra az ATI is kitalál valamit, hogy mindenki élvezhesse az új feature-t. Alant egy trailer, hogy kb miről is van szó.
Aki esetleg már tolja, az a fórumon hergelheti a PC-s bandát, aki viszont jól megmondhatják ugyanott, miért lesz jobb a PC változat.
Mirror's Edge - PhysX támogatással PC-re
Mostanában nagy divat, hogy a legtöbb játék PC verziója legjobb esetben is késik, ha egyáltalán megjelenik.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés