Nekem jutott az a m̶e̶g̶t̶i̶s̶z̶t̶e̶l̶ő̶ h̶á̶l̶á̶s̶ feladat, hogy tesztelhetem a Chivalry alkotóinak legújabb játékát, a Mirage: Arcane Warfare-t, ami mágiával bolondítja meg a belsőnézetes közelharcot.
Már a megjelenés előtti ingyenes béta alapján sejthető volt, hogy nem fognak nagyot szakítani a 30 eurós játékkal, aminek sajnos első ránézésre is vannak problémái. Be kell vallanom, túl sokat még nem játszottam vele, aminek legfőbb oka, hogy a közel 300 szerveren jelen pillanatban (és a péntek este fél hét azért elég csúcsidőnek tekinthető gamer szempontból) ennyien vannak:
A megjelenés napján (három nappal ezelőtt) egy időben 190 ember volt online (nem feltétlen a szervereken, csak belépve menübe), ez a rekord. Láttunk már játékokat erőre kapni a rajt után, de félő, hogy a Mirage: Arcane Warfare halva született.