Hirdetés

Minősége miatt törölték a Witcher konzolos változatát

|

Adam Kicinski kifejtette miért döntöttek a CD Projekt RED illetékesei a konzolokra hegesztett Witcher: Rise of the White Wolf fejlesztésének felfüggesztése mellett.

Hirdetés

A hivatalos Witcher oldalon megjelent információk szerint a Widescreen csapatára bízott projekt nem felelt meg a CD Projekt RED minőségi elvárásainak. Az egykoron Xbox 360 és PlayStation 3 rendszereket támogató szerepjáték fejlesztései közeledtek a befejezéshez, azonban nagy valószínűséggel a Widescreen túllépte volna az előzetesen meghatározott, The Witcher: Rise of the White Wolf projektre fordítható időintervallumot.

A megjelenés elcsúsztatásánál jóval nagyobb problémát jelentett a játék kvalitása, habár Adam Kicinski nem részletezte, milyen „minőségi problémák” jelentették a portolás vesztét. Mindössze annyit mondott, hogy a projekt rossz irányba haladt. A CD Projekt RED legfontosabb célja, hogy minden friss megjelenésük színvonala felülmúlja korábbi alkotásukét, ennek figyelembevételével hozták meg döntésüket. Adam Kicinski indoklása tökéletesen ellentmond a Widescreen főnökének korábbi kijelentésével, miszerint a The Witcher: Rise of the White Wolf munkálatai elmaradt fejlesztői fizetések miatt került a szemetesbe.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)