Olyannyira bejött a project (már 1,72 millió eladott Minecraftnál tartanak és nemigen akarnak lassulni), hogy már jön hozzá a "merchandise" is, azaz az emléktárgyak.
S nem is akárkitől, hiszen a J!NX például World of Warcraft, StarCraft II, Call of Duty: Black Ops-póló szállító is, szóval nem kis név a bizniszben. Mondhatni a legnagyobb név a videójáték-merchandise piacán. Így aztán a Minecraft sikerét jelzi az is, hogy hivatalos Minecraft-shop nyílt a J!NX-en belül - egyelőre hat pólóval, de ismerve a svéd játék sikerét, lesz ott még több is.
Egyébként Notch elmondása szerint a héten ki fog jönni az új update a farkasokkal, a spawn point áthelyezésének lehetőségével (éljen-éljen) és az igen komplex statisztikai és achievement rendszerrel. Már nagyon várjuk!
Íme egy film J!NX Minecraft reklám-kampányának készítéséről:
Akit pedig érdekelne maga a bolt, ide kattanjon.