Akad néhány bejáratott sorozata a Ubisoftnak, ám egyik sem oly népszerű, mint a 16. évét taposó Assassin's Creed. Az időközben valóságos médiafranchise-zá terebélyesedett (készült már számos regény, képregény, sőt egy mozifilm is) széria csak a napokban lépett túl a 2020-ban az új konzolgenerációval együtt debütált Valhallán, de már itt a kanyarban az annak előzményeként is értelmezhető Mirage, ami az utóbbi három részre jellemző akció-szerepjátékos iránytól eltérve visszakanyarodik a gyökerekhez, hogy újfent a célszemélyek likvidálását helyezze a játékmenet középpontjába.
Ezen felül az elkövetkező években olyan fejlesztések révbe érését várhatjuk, mint a játékost a feudális Japánba kalauzoló Codename Red, a boszorkányos Codename Hexe, az i.e. 3. századi Kínában mobilos élményeket kínáló Codename Jade, valamint a multiplayerre fókuszáló Codename Invictus.
Ezek létezését már hivatalosan kommunikálta a francia kiadó, ám az Insider Gaming értesülései szerint mindez csupán a jéghegy csúcsa. A Ubisoft legközelebb - várhatóan az E3-on - a Codename Nexus című VR-játékról rántja majd le a leplet, aminek már a második része is szóba került a cégen belül. Ezen felül a Codename Nebuláról, a Codename Raidről és a Codename Echoesről derültek ki részletek. Mindhárom projekt koncepció illetve prototípus fázisban van, és egészen eltérő irányból közelítik meg az Assassin's Creed élményt.
Az eddig megszokotthoz talán a Ubisoft Sofia (Assassin's Creed III: Liberation, Assassin's Creed Rogue) projektje, a Nebula áll a legközelebb, amelyben, amennyiben megvalósul, a Mediterrán térséget, Indiát és az Azték Birodalmat is felkereshetjük.
A Prince of Persia: The Sands of Time Remake-ről levett Ubisoft Chengdu egy free-to-play, PvE-jellegű, négyszemélyes kooperatív alkotás ötletét dobta be, amiben ha minden igaz, a korábbi játékok karaktereit irányíthatjuk. Ez lesz a Codename Raid.
Kizárásos alapon a Ubisoft Annecy projektje az, amelyik Codename Echoes munkacímen fut, és mivel a stúdió a többjátékos élményekhez ért, így ez is multis cím lesz, mely a Ubisoft Scalar technológiáját használja.
Ennyi projekt hallatán senkit sem hibáztatnánk, ha arra gondolna, hogy a kiadó visszatér az évenkénti megjelenéshez, és ami azt illeti, az Insider Gaming forrásai is ezt sugallják. Az általuk megtippelt sorrend alapján a Mirage augusztusban jöhet, ezt követi a Codename Nexus ugyancsak idén, jövőre pedig a Codename Red (állítólag két főszereplő közül választhatunk és stílszerűen az észrevétlenségre fókuszál) lép színre. 2025 a Codename Invictus éve lesz, míg 2026 folyamán a Codename Hexe debütál majd.