A független projektként megszületett 2017-es Hellblade: Senua's Sacrifice jött, látott és győzött, lenyűgözve a világot a pszichózis emlékezetes ábrázolásával és az északi az skandináv- mondakör igényes életre keltésével.
Nem csoda hát, hogy most nagy várakozás övezi a Senua's Saga: Hellblade II címen érkező folytatást, amely már Unreal Engine 5-ben kápráztatja el a közönséget. A játék megjelenési dátuma sajnos továbbra sem ismert, de a fejlesztő Ninja Theory lépten-nyomon igyekszik hangsúlyozni, hogy milyen valósághű élményre számíthatunk.
Ezt szolgálják majd a realisztikusan formálódó és mozgó felhők, valamint a jelek szerint a madárürülék elhelyezkedése is. A Ninja legújabb, Twitteren megosztott videója ugyanis azzal kérkedik, hogy a csapat még a tengerparton tanyázó sirályok kakáját is aprólékos odafigyeléssel helyezi el a sziklákon.
A poszt szerint az ürüléket "referenciaanyag alapján", élethű pozicionálással adják hozzá a világhoz, vagyis a potyadék pont ott landol, ahol a valóságban is landolna.
Achieving a high level of realism from reference material is extremely important to us. That even includes location accurate bird poop. pic.twitter.com/L2pOqMmp9u
— Ninja Theory (@NinjaTheory) July 29, 2022
Így tehát a Hellblade II-es madarak bélműködése miatt már egészen biztosan nem kell aggódnunk. A játék minőségét illetően a Ninja Theory korábban úgy nyilatkozott, hogy az egyébként "AAA-indieként" hirdetett első rész egy sima indie-címnek fog tűnni a folytatás mellett. Decemberben pedig egy iszonyú hangulatos trailert is kaptunk az új játékhoz, amely tovább növelte az elvárásokat.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.
Reméljük, hogy a csapat végül képes lesz megfelelni a saját maga által támasztott követelményeknek, de az első körben már egy megjelenési dátumnak is nagyon tudnánk örülni a 2019-ben beharangozott projekthez.