Az Assassin's Creed III a legdrágább marketingkampánnyal dicsekedhet a kiadó történelmében.
Azt gondolhattuk volna, hogy a nagy karácsonyi versengés győztese a FIFA 13 és a Call of Duty: Black Ops 2 páros közül kerül ki, de úgy tűnik, a Ubisoft semmit sem bíz a véletlenre, és mindent megtesz annak érdekében, hogy Desmond legújabb kalandja taroljon a boltokban.
"Több, mint 4 millió font (~1,4 milliárd Ft!) a kiadásunk marketingre és különböző kereskedelmi tevékenységekre, ami a legnagyobb összeg, amit valaha költöttünk egy Assassin's Creed kampányra." - mondta Matt Benson márkamenedzser.
Szerencsére a pénz jó helyre megy, cserébe minőségi termékeket kapunk, emlékezzünk csak az E3-as reklámra, az élőszereplős kedvcsinálóra, vagy az Így készült videókra.
Az alábbi GTTV epizód egésze a játékkal foglalkozik, érdemes meglesni, hiszen új gameplay jelenetekre is bukkanhatunk:
Van egy olyan érzésem, hogy az Assassin's Creed III méltó lezárása lesz Desmond történetének, az élményt pedig mindenképp növelni fogja, hogy a játék magyar felirattal érkezik.
Ami beárnyékolhatja örömünket, hogy a PC-s verzió csak egy hónappal később, november 23-én jelenik meg, szemben a konzolosokkal, melyeket már október 31-től élvezhetnek a játékosok. Sebaj, addig is lehet gyűjteni egy új masinára, ha valakinek túl rideg lenne a hivatalos gépigény, illetve adott a lehetőség egy kis ismétlésre, hiszen a szeptemberi GameStar teljes játéka az Assassin's Creed első része!