Mindkettő kiváló, sokszorosan díjnyertes szerepjáték, de valójában rengeteg ponton eltér egymástól a The Witcher III: Wild Hunt és a Disco Elysium. Az egyik legszembetűnőbb különbség pedig egyértelműen a kameraállás kapcsán tapasztalható. Egy Raywantstoplay nevű reddites viszont bemutatta, milyen volna az, ha nem Geralt háta mögül figyelnénk az eseményeket, hanem picit magasabbról.
A közösségi oldalra feltöltött képen a The Witcher III egy jól ismert jelenetét láthatjuk, egészen pontosan azt, amikor a fiatal Ciri gyakorlatozik Kaer Morhenben, miközben mentora és apafigurája a közelben figyel.
Igen ám, csak ezúttal izometrikus kameranézetben prezentálják mindezt, ami egészen más hangulatot kölcsönöz a játéknak. Lehet, hogy Diablo-szerű ARPG-ként is jól működne a szörnyvadászat?
Nem derült ki, hogyan született az alkotás, de Raywantstoplay konkrétan megemlítette a Disco Elysiumot is a poszt címében, egy hozzászólásban pedig kifejtette, hogy nem a látványról van szó, hanem képzeljük el azt, ahogy Geralt belső hangja arra akarja rávenni a vajákot, hogy üsse ki magát főzetekkel vagy fisztekkel. Talán a következő The Witcher-játékban lesz már ilyen is.