Hirdetés

Mi lett volna, ha a Lucasarts készített volna Lost játékot?

|

A legendás SCUMM point and click engineről van szó - idősebbek és nosztalgiát kedvelők tuti emlékeznek rá.

Hirdetés

Annak idején, amikor a Lucasarts ontotta magából a jobbnál jobb kalandjátékokat, ez az engine elképesztően népszerű volt - mintegy 67 játék készült vele, olyanok, mint a Indiana Jones and the Fate of Atlantis, The Curse of Monkey Island, Day of the Tentacle, The Dig, Maniac mansion, Full Throttle stb...

Most a Penneydesign emberei elkészítettek egy kis "vázlatot", hogy nézett volna ki a LOST kalandjáték 1987-ben, a Lucasarts SCUMM enginejével hat floppyn. Íme:

Többi kép a Galériában látható...

 

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)