A PCGN kollégái meginterjúvolták a játék producerét, Jon Blocht, aki elmesélte, milyen kihívásokkal is jár a nyílt világra váltás.
Bloch elmondta, hogy a lineáris epizódokban jóval egyszerűbb volt az inventory menedzselés, mert nagyjából tudták, hogy a játékos mikor milyen tárgyakba fog belefutni. A nyílt világ azt jelentette, hogy a régi megoldásokat ki kellett dobni, így például a kereskedelmi rendszer sem működik.
A korábbi játékmechanikák helyett azonban lesz hátizsák, amiben tárolhatjuk a cuccainkat, és segítségével összerakhatjuk az aktuális szettet, amivel kalandra indulunk. Egy új munkapad is lesz, amivel fejleszthetjük és átalakíthatjuk fegyvereinket (sőt, még tisztogatni is lehet majd ezeket).
A Metro Exodus a jelenlegi tervek szerint 2019. február 22-én jelenik meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. Nektek hogy tetszenek az újítások?