Hirdetés

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain - nem terveznek grafikai lebutítást

|

A rajongókban felmerült néhány érdekes kérdés a Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain technikai részleteivel kapcsolatban, ezekre a játék producere válaszolt.

Hirdetés

Nem okozott csalódást a Hideo Kojima által kidobott alternatív gameplay videó, de azért akadnak olyan játékosok, akik még aggódnak a Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain-ért.

Egy lelkes rajongó kérdéseire válaszolt Ken-ichiro Imaizumi, aki a produceri feladatokat látja el a játékkal kapcsolatban. Talán többeteket is foglalkoztat az a talány, hogy vajon várható-e grafikai degradáció a végső build érkezéséig. Imaizumi válasza alapján ez kétséges, az aktuális munkafázisban már nem csinálnak ilyesmit.

A következő kérdés az volt, hogy változtattak-e a színeken, ugyanis többen úgy vélik, hogy variáltak a palettával. Imaizumi elmondta, hogy semmilyen boszorkányság nem történt, mindössze a fények finomhangolása miatt mutatnak egy picit másképpen a színek.

Végül arra is válaszolt, hogy miért késik a PC-s verzió. Mivel az erőforrásaik elég szűkösek, először a konzolverziókra koncentrálnak, amint befejezték azokkal a munkát, minden erejükkel rávetik magukat a PC-s változatra.

Ti mit kérdeznétek Imaizumitól a játékkal kapcsolatban?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)