A Warner Bros. videojátékokkal foglalkozó részlege ijesztő irányt vett. Nemrég ugyanis a cég elnöke, David Zaslav azt nyilatkozta a befektetőknek, hogy a jövőben szeretnének a nagyobb franchise-okból szolgáltatásalapú címeket építeni, hogy a játékosok több időt tölthessenek szeretett világaikban. Na meg persze egyáltalán nem mellékesen, hogy minden pénzüket elverjék rájuk.
A reakcióval kapcsolatban nem kell találgatni: a befektetők nyilván már a bónuszaikat számolgatják, a műfaj szerelmesei pedig már el is temették a Warner jövőjét.
Az amerikai IGN azonban feltett pár kérdést a Warner képviselőjének, már csak azért is, mivel készül náluk egy Wonder Woman játék. A WW projekttel kapcsolatban fel is bukkant egy álláshirdetés, ami arra utalt, hogy ebből is szolgáltatást akarnak építeni. A helyzet szerencsére egy picit jobb, mint hittük.
Így szólt ugyanis a hivatalos válasz:
"A Wonder Woman egy egyszereplős akció-kaland, ami egy dinamikus, nyílt világban játszódik. Mindenki átélheti majd benne Diana életének egy részét, ami egy eredeti sztori lesz a DC univerzum világában, és tartalmazni fogja majd a Nemesis rendszert is. A Wonder Womant nem szolgáltatás alapú játéknak tervezzük."
A WW-t az a Monolith Productions fejleszti, akiknek a Middle-earth-játékokat is köszönhettük anno. A Nemesis rendszert is onnan hozzák át, aminek köszönhetően egyre komolyabb riválisokkal kell majd szembenéznünk. Mondjuk a Shadow of War körül is voltak mikrotranzakciós botrányok, de egyelőre nincs más választásunk, mint hinni a Warner szóvivőjének.