Hirdetés

Megjelent a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl első tényleg nagy javítása

|

Eddig csak kisebb tapaszokat kaptunk, de most itt az első "óriási" patch.

Hirdetés

A GSC Game World kiadta a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl első jelentősnek tekinthető, nagy frissítését, amely több mint 1800 problémát orvosol, beleértve a játék A-Life rendszerét is.

A stúdió tulajdonosa, Makszim Krippa a Forbesnak adott interjújában elmondta, hogy a játék már megtérítette a befektetett költségeket, és nyereségessé vált. Krippa emellett megerősítette, hogy legalább két bővítményt és egy többjátékos módot is terveznek, bár további részleteket egyelőre nem árultak el.

A fejlesztő szerint az 1.1-es javítás "óriási", és hosszabb letöltési időt igényel. A frissítés az alábbiakat tartalmazza:

  • A-Life javítások és AI fejlesztések: Az A-Life 2.0 rendszer, amely a Zóna lakóinak organikus életét szimulálja, jelentős módosításokat kapott. A játékosok gyakrabban találkozhatnak kószáló NPC-kkel, javult az NPC-k navigációja és motivációja területfoglalásra és támadásokra.
  • Missionspecifikus hibák és egyensúly módosítások: Egyes küldetések nagyobb jutalmat adnak, és az ismert végtelen pénz exploit is javításra került.
  • Teljesítményoptimalizáció: Jobb teljesítmény zsúfolt területeken, összeomlásokat orvosló frissítések és általános stabilitási fejlesztések.
Hirdetés

Az A-Life 2.0 rendszer célja, hogy a Zóna folyamatosan változzon a játékos cselekedeteitől függetlenül. A kritikák szerint a rendszer túl szkripteltnek tűnt, de az új javítás organikusabb élményt kínál, több vándorló NPC-vel, dinamikusabb harcokkal és területfoglalásokkal. A Steam oldalon közzétett jegyzetekben a GSC Game World köszönetet mondott a játékosok támogatásáért és visszajelzéseiért.

"Továbbra is dolgozunk a játékon, figyelünk a kommentekre és véleményekre, hogy minden lehetséges problémát kivizsgáljunk és a lehető leggyorsabban megoldjunk"

- áll a közleményben. A játék novemberi megjelenésekor sok kritika érte a teljesítményproblémák miatt. Ievgen Grygorovych, a GSC Game World vezérigazgatója a Eurogamernek adott interjújában elmondta, hogy a megjelenés elhalasztása nem volt opció.

"Annyira kimerültek voltunk, hogy egyszerűen meghaltunk volna, ha azt mondjuk, fussunk még egy maratont"

- nyilatkozta Grygorovych.

"Csak annyit tehettünk, hogy az adott dátumig a lehető legtöbbet kihozzuk a játékból."

Mariia Grygorovych, a játék kreatív igazgatója szintén elismerte a játék induláskor tapasztalt hiányosságait:

"Nem tökéletes, meg kell javítanunk mindent, vannak problémák. De ez egy játék! Egy játék lélekkel, érzelmekkel és szeretettel."

A javítás után a játékosok természetesen továbbra is számíthatnak új frissítésekre, valamint a tervezett bővítmények és a többjátékos mód megjelenésére.

A GS már a TikTokon is vár

Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)