Jóllehet már nem készül annyi valósidejű vagy körökre osztott, esetleg a két megoldást ötvöző stratégiai játék, mint az ezredforduló környékén, de szó sincs arról, hogy teljesen a partvonalon kívülre szorult volna a műfaj. Sőt, az utóbbi években több patinás széria is új epizóddal gazdagodott (lásd: Age of Empires IV, Company of Heroes 3, Knights of Honor 2: Sovereign), más folytatások pedig, mint például a Homeworld 3 lassan-lassan egyre közelebb araszolnak a megjelenésük napjához.
Az utóbbi halmazba tartozik a Best Way régóta futó második világháborús sorozatának, a Men of Warnak az első teljes értékű folytatása, melynek eredetileg már tavaly fel kellett volna kerülnie a Steam, az Epic Games Store és más piacterek digitális polcaira, ám az orosz-ukrán háború közbeszólt. Az ukrán stúdiónak új, biztonságos helyet kellett találnia a munkavállalók és családtagjaik számára, messze a frontvonalaktól, és amíg a költözködés lezajlott, értelemszerűen szünetelt a fejlesztés.
Mostanra viszont ismét sínre került a projekt, mi több, olyan jól halad, hogy már a premierdátumról is leránthatták a leplet: a Fulqrum Publishing szeptember 20-át szemelte ki az egyre zsúfoltabbá váló őszi szezonban.
Noha idén már volt alkalmuk a műfaj és a téma kedvelőinek átírni a történelmet, illetve újrajátszani a nyolc évtizede lezajlott eseményeket a Company of Heroes 3-ban az olasz és az észak-afrikai fronton, a Best Way alkotása viszont más hadszínterekre fókuszál, a szövetséges csapatok Szajnáig történő előrenyomulására nyugaton (The Falaise Pocket), a német hadigépezet feltartóztatására tett szovjet kísérletekre keleten (Thwarted Blitzkrieg), és végül pedig a Harmadik Birodalom végnapjaira, amit kivételesen nem a győztes felek, hanem a németek szemszögéből fogunk megtapasztalni (On Their Own Soil).
A három sztorivezérelt kampányon felül hat további önálló missziót, valamint egy-egy amerikai (Operation Overlord) és szovjet (Operation Bagration) történelmi küldetéssorozatot is tartogat a vásárlók számára a játék, de ezzel még nincs vége. Bekerül ugyanis a Raids játékmód, mely azt várja el a gamerszékben edződött tábornokoktól, hogy 16 véletlengenerált ütközetben kerekedjen felül az ellenségen, miközben csatáról csatára haladva fejleszti csapatait a győzelmekért járó jutalomból. Hasonló újdonság a dinamikus hadjáratot takaró Conquest játékmód, melyben egy meghatározott területet kell elfoglalnunk, majd megtartanunk dacára az ellenoffenzívába kezdő MI szűnni nem akaró támadásainak.
Természetesen gondoltak a fejlesztők azokra a játékosokra is, akik odáig vannak a kooperatív és kompetitív multis élményekért. Őket 20 multiplayer térkép, 5 PvE és 13 PvP játékmód fogadja a megjelenés napján.
Nincs kétségünk afelől, hogy a Best Way a premiert követően sem engedi el a játék kezét, tehát a minden bizonnyal elkerülhetetlen hibajavításokon túl számíthatunk új tartalmakra és funkciókra. De még ha valamilyen oknál fogva a vártnál hamarabb megszűnne a hivatalos támogatás, akkor sem maradna eszköztelen a közösség, mivel kezdettől fogva elérhető lesz a GEM RTS motorhoz készült szerkesztő, a fejlesztőknek pedig eszük ágában sincs akadályokat gördíteni a modkészítők tevékenysége elé.