Svédország egyik legtöbbet foglalkoztatott fejlesztőcsapatává nőtte ki magát a Grin. Az elsősorban a Ghost Recon: Advanced Warfighter epizódok PC-s változatainak köszönhetően ismert csapatra mondhatjuk, rámosolygott a szerencse. Egyrészt két mozifilmhez is készítenek játékos átiratot (Wanted: Weapons of Fate, Terminator: Salvation), melyek közül az egyik már a sokszorosító üzemekben szaporodik, ráadásul játszható demó formájában is bemutatkozott.
A legfontosabb projekt azonban mégiscsak a '80-as évek egyik nagy klasszikusának feltámasztására tett kísérlet. Míg a Bionic Commando: Rearmed csupán új köntöst húzott a régi játékmenetre, addig Grin műhelyében készülő Bionic Commando az eredeti történet fonalát veszi fel és göngyölíti tovább, ráadásul immáron teljesen 3D-ben. Ascension City romjai között Nathan Spencer bionikus karja segítségével látványosabban lengedezik, mint Pókember.
A megjelenés időpontja pedig - hiszen csakis ezért olvastátok el az egész szöveget - X360-ra és PS3-ra május 19-én esedékes az Atlanti-óceán másik oldalán, 22-én pedig Európában. A PC-s változat még nem kapott konkrét időpontot, de az ígéretek szerint nem sokkal lemaradva követi konzolos testvéreit.