A napokban érkezett egy Assassin's Creed Mirage trailer, ami a PC-s funkciókra koncentrált. Alapvetően nem volt gond azzal, amit láttunk, de amit nem, azzal már annál inkább. A trailerből ugyanis úgy tűnt, a játék csak az Intel XeSS megoldását támogatta volna, és se az Nvidia-féle DLSS-t, se az AMD FSR-t nem emlegette a bemutató.
Ezek az MI-hajtotta technológiák lehetővé teszik, hogy alacsonyabb natív felbontásnál is élesebb képet kaphassunk, és ezzel jelentősen felpörgethessük a képfrissítési sebességet. Ezek kulcsfontosságú eszközök mostanában, ezért is háborodtak fel a PC-s játékosok a DLSS és az FSR hiányán.
Eltelt néhány óra, és a Ubisoft egy hivatalos nyilatkozattal tisztázta a dolgokat. A bejelentés értelmében mind az Nvidia DLSS 2, mind az AMD FSR 2.0 része lesz az Asssassin's Creed Mirage-nak. Nem teljesen tiszta, hogy rossz kommunikáció okozott-e kavarodást, de mindegy is, a lényeg, hogy senki nem marad ki, akármilyen gyártótól származik a videokártyája.
Az Assassin's Creed Mirage október 12-én érkezik PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re. A játék meglepő módon még iPhone 15 Próra is elérhető lesz 2024 első felében.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!