Hirdetés

Mégis bekerül az Assassin's Creed Mirage-ba az egyik legfontosabb PC-s funkció

|

Tisztázta a Ubisoft, pontosan mi a helyzet, és csupán félreértés okozott-e bosszankodást a Mirage-t PC-re várók számára.

Hirdetés

A napokban érkezett egy Assassin's Creed Mirage trailer, ami a PC-s funkciókra koncentrált. Alapvetően nem volt gond azzal, amit láttunk, de amit nem, azzal már annál inkább. A trailerből ugyanis úgy tűnt, a játék csak az Intel XeSS megoldását támogatta volna, és se az Nvidia-féle DLSS-t, se az AMD FSR-t nem emlegette a bemutató.

Ezek az MI-hajtotta technológiák lehetővé teszik, hogy alacsonyabb natív felbontásnál is élesebb képet kaphassunk, és ezzel jelentősen felpörgethessük a képfrissítési sebességet. Ezek kulcsfontosságú eszközök mostanában, ezért is háborodtak fel a PC-s játékosok a DLSS és az FSR hiányán.

Hirdetés

Eltelt néhány óra, és a Ubisoft egy hivatalos nyilatkozattal tisztázta a dolgokat. A bejelentés értelmében mind az Nvidia DLSS 2, mind az AMD FSR 2.0 része lesz az Asssassin's Creed Mirage-nak. Nem teljesen tiszta, hogy rossz kommunikáció okozott-e kavarodást, de mindegy is, a lényeg, hogy senki nem marad ki, akármilyen gyártótól származik a videokártyája.

Az Assassin's Creed Mirage október 12-én érkezik PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re. A játék meglepő módon még iPhone 15 Próra is elérhető lesz 2024 első felében.

A GS már a TikTokon is vár

Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)