Nagyon nehezen hittük el a Horizon 3 megjlenelésekor, hogy ez a játék tényleg ennyire jó. Nem csak azért, mert a játékmenet nagyon rendben volt, hanem azért is, mert az egyik legszebb, ha nem a legszebb versenyjáték volt a piacon, olyan grafikával és stabilitással, amihez az Xbox One-os játékosok nem voltak hozzászokva.
HDR támogatás eddig is volt, a játék azonban One X-en is csak 1080p-vel futott, ennek most vége. A feljavított változat immár natív 4K-ban (még a dinamikus skálázást is kivették, ez bizony minden pillanatban 3840x2160 pixel) fut betonstabil 30 fpssel. Szebbek az árnyékok, javultak a textúrák, részletesebben kidolgozottságot kaptak a különböző felületek, nőtt a látótávolság, valamint csökkentek a töltési idők is. Mentünk is gyorsan pár kört, a látvány tényleg magával ragadó, a fényhatások és a dinamikus időjárás elképesztő látvány 4K-ban, és már a sűrű erdős részeknél is (ahol az Xbox One korábban meg-megbotlott a saját lábában) teljesen sima a sebességélmény, egyetlen egy komolyabb reccenést tapasztaltunk csak, az valami Sony átok lehetett biztos...
A Digital Foundry az alábbi videóban technológiai alapon is kivesézi az újdonságokat:
HP gyorsan menet közben lőtt is pár képet, de azóta sem lehet nagyon hozzászólni, annyira imádja az élményt. Azt azért üzeni, hogy jó lenne egy patch még, amiben a Blizzard Mountain havas tájain nem kellene mindig manuálisan a központban bajlódni a téli gumival, hanem a versenyeknél is lehetne mókolni, mert nagyon idegesítő ez a korlát. Átadtuk üzenetét a nagyvilágnak, bánata az örökkévalóban visszhangzik immár.
Nektek hogy tetszik a Forza Horzion 3? Ha van Xbox One X tapasztalat, osszátok meg velünk!