Valószínűleg a kiadó sem gondolta, hogy a Skull and Bones túléli az első évét, nemhogy lendületet is vesz közben. Márpedig a tengeri kalózkodást ígérő, de megjelenésekor siralmas kritikákkal illetett játék most olyan tartalomdömpinggel jelentkezik, amit látva még a legszkeptikusabbak is meglepődve húzzák fel a szemöldöküket. A Year 2 roadmap nemcsak sokat ígér, hanem végre azt is nyújtja, amit már a legelején kellett volna: valódi kalózélményt.
Az új szezon, ami április 15-én, tehát ma rajtol, több szinten is megpróbálja újraírni a Skull and Bones identitását. A megjelenő Item Ascension rendszer végre lehetőséget ad a felszerelések mélyebb fejlesztésére, míg a World Tiers mechanika komolyabb kihívásokat kínál a veteránoknak. A közepes méretű szkúner hajótípus érkezése ugyan nem tűnik világmegváltónak, de mégis fontos lépés a változatosság felé. És akkor ott van a Death Tides, egy teljes értékű PvP mód is.
De ez még csak az első szezon. A másodikban feltűnik a Megafort, egy masszívan felfegyverzett tengeri erőd, amely a hajózós játékok egyik leglátványosabb összecsapását ígéri. Az új fregatt is megér majd egy misét.
A harmadik szezonban pedig megtörténik az, amit eddig csak remélni lehetett: partra szállunk. A szárazföldi harc, ami a Sea of Thieves egyik alapélménye, végre helyet kap itt is - és ezzel egy csapásra új értelmet nyer a kalózkodás, amit eddig kizárólag hullámokon lehetett űzni. Az Officers rendszer bevezetése pedig további stratégiai mélységet hozhat a játékba.
És a negyedik szezon? Nos, itt szabadul el igazán a pokol - vagyis inkább a krák. Az eddigi legnagyobb tengeri szörny, vadonatúj vadászmechanikák és egy újabb méretes hadihajó érkezése deríti majd jobb kedvre a kalózlelkületű játékosokat.
Lehet, hogy a Skull and Bones sosem lesz képes megszerezni a Sea of Thieves koronáját, de már az is szinte csoda, hogy idáig eljutott. Még nagyobb csoda, hogy most először tényleg érdekesnek tűnik. Nem hittük volna, hogy valaha is leírjuk ezt a játék kapcsán.