Hirdetés

Még hosszú ideig a Warner Bros. tulajdona maradhat a Shadow of Mordor-féle Nemesis rendszer

|

A Monolith Productions által kifejlesztett és a Warner által szabadalmaztatott forradalmi megoldás így nem bukkanhat fel más játékokban.

Hirdetés

A Middle-earth: Shadow of Mordor forradalmi Nemesis rendszere továbbra is a Warner Bros. tulajdonában marad egészen 2036-ig, miután a vállalat bejelentette, hogy bezárja a Monolith Productions stúdiót. A Warner Bros. a héten három jelentős fejlesztőcsapatot számolt fel: a Monolith Productions, a Player First Games és Warner Bros. Games San Diego mind áldozatul estek a cég átszervezési stratégiájának, amelynek célja, hogy a figyelmet a Harry Potter, Mortal Kombat, DC és Trónok harca franchise-okra összpontosítsák.

A Monolith bezárásával együtt hivatalosan is törölték a 2021-ben bejelentett Wonder Woman játékot, amelyet a stúdió fejlesztett. A projekt egyik legnagyobb érdekessége az lett volna, hogy visszahozza a Nemesis rendszert, amelyet először a Middle-earth: Shadow of Mordor tett híressé. A mechanika különlegessége, hogy az ellenfelek tanulnak a játékos korábbi tetteiből, és egyre intelligensebbé és veszélyesebbé válnak minden egyes vereségük után.

Hirdetés

Mivel a Monolith megszűnt, a Nemesis rendszer sorsa bizonytalanná vált. A Warner Bros. 2021-ben szerezte meg a rendszer szabadalmát, miután 2016-ban nyújtották be a kérelmet, és ez 2036. augusztus 11-ig érvényes. Ez azt jelenti, hogy más fejlesztők nem használhatják ezt a játékelemeket a következő tizenegy évben anélkül, hogy jogi akadályokba ütköznének.

A Warner Bros. egyelőre nem erősítette meg, hogy bármelyik jövőbeli játékukban visszatér-e a Nemesis rendszer, így sok rajongó attól tart, hogy ez lehet a mechanika vége. Egy felhasználó az X-en / Twitteren így fogalmazott:

"Már önmagában az is borzasztó, hogy törölték a Wonder Woman játékot, de bezárni azt a stúdiót, amely megalkotta a Nemesis rendszert (amit a WB levédetett), egyenesen gonosz."

Bár a Wonder Woman projektről keveset tudni, a képregényíró Gail Simone nemrégiben elárulta, hogy konzultált a fejlesztőknek, és a játék "gyönyörű és hatalmas" lett volna. A szivárgások szerint a játék egyjátékos akció-kaland műfajú lett volna, és Themyscirán, Wonder Woman szigetén játszódott volna, ahol más DC-hősök és a görög mitológia is fontos szerepet kaptak volna.

A Monolith Productions bezárása nemcsak a Wonder Woman játék végét jelentette, hanem azt is, hogy a Nemesis rendszer sorsa hosszú időre megpecsételődhet.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)