Hirdetés

Még a Starfield korábbi fejlesztőjét is meglepte, hogy mennyi töltőképernyő került a végleges verzióba

|

Nate Purkeypile a fejlesztési időszak vége felé hagyta ott a csapatot.

Hirdetés

A Starfield kapott hideget-meleget megjelenésekor, de az egyik legtöbbet ismételgetett kritika a "túl sok töltőképernyő" volt. A játék megakaszt bennünket gyorsutazáskor, egyes helyszínekre való belépéskor, a hajónkra történő fel és leszálláskor, egyes épületek meglátogatásakor és még sorolhatnánk hosszasan az alkalmakat, amikor töltőképernyőket kell bámulnunk.

Kész szerencse, hogy a töltés gyors, és egy bizonyos oldalról nézve mért érthető is, de ahogy erre a játék egy korábbi fejlesztője rámutatott: nem feltétlenül van szükség töltőképernyőkre.

Hirdetés

"Ezeknek a töltőképernyőknek egy része még nem volt benne a játékban, amikor dolgoztam rajta, és nagyon meglepett, amikor szembetaláltam  magam velük."

VideoGamer Podcast legutóbbi adásának vendége, Nate Purkeypile nyilatkozott a Starfield helyzetéről. Purkeypile 14 évig dolgozott a Bethesdánál, és amikor lelépett a stúdiótól (a munka végének közeledtével), akkor ezek a töltési szünetek még nem képezték az élmény részét. Külön kiemelte Neon cyberpunk ihletésű városát, mivel a fény-árnyék motor befejezése előtt nagyon kevés töltőképernyő volt ott.

"Létezhetett volna azok nélkül. A többsége a teljesítmény miatt van ott Neonban. New Atlantisnál szerintem csak azért van ennyi, hogy ne kelljen végigülni az egész vonatozást."

Purkeypile hozzátette, hogy a töltőképernyők a Creation Engine sajátosságai miatt vannak ott. A kritikusok és játékrajongók is lelkesen bántalmazzák a Bethesda ősöreg játékmotorját, mivel az egyre kevésbé tűnik hatékonynak a hatalmas RPG világok megvalósításában. Nem csoda hát, hogy a töltéseket is annak köszönhetjük.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)