Derek Watts, a Mass Effect 3 művészeti igazgatója sok problémával küszködik, nem tudja például, hogy milyen lenne a megfelelő arc a Mass Effect széria egyik emlékezetes szereplőjének, Shepard egyik segédjének, Tali'Zorah-nak.
"Az eredeti Mass Effect pályái művészetileg jól voltak kitalálva, de a játékmenetet tekintve már nem ilyen jók." - mondta Watts. Akkoriban úgy gondolták, jó munkát végeztek, mivel ez volt a BioWare első jelenlegi konzol generációra készült játéka. "Hozzászokni a technológiához nem volt könnyű, nyitott tereket akartunk, lecsapott íveket, nagy távlatokat és ilyen dolgokat, de nehéz volt megcsinálni azzal a motorral". Meggyűlt a bajuk azzal is, hogy olyanra készítsék el a helyszíneket, amilyenek lettek. "Sokan akarják, hogy megmutassuk Tali arcát, és természetesen ha ez nem történik meg, mérgesek lesznek, [...] például 'Azt hittem gyönyörű lesz!' vagy 'Azt hittem ő lesz a legrondább dolog amit valaha láttam!'" A végleges verzió még az ő fejükben sem alakult ki, de van még ezen kívül tennivaló, ami viszont biztos, hogy fény derül a hősnő valódi kinézetére. A Mass Effect 3 jövő év márciusában jelenik meg PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.