Hirdetés

Masszív patch készíti elő a Mass Effect Legendary Edition rajtját

|

Jókora tapasszal indít a felújított Mass Effect trilógia. Láthatóan nem tétlenkedett a BioWare azóta, hogy aranylemezre került a remaster.

Hirdetés

Idén eddig tagadhatatlanul a májusi játékfelhozatal ígérkezik a legjobbnak. Az igencsak vonzó kínálatot erősíti a Mass Effect Legendary Edition is, amely voltaképp az első trilógia valamelyest modernizált és feljavított kiadása.

Mint tudjuk, a BioWare a második és harmadik részhez csak módjával nyúlt, inkább az elsőt igyekezett azokkal egy szintre hozni úgy látvány, mint játékmenet tekintetében. Külön öröm, hogy egy híján minden DLC-t tartalmaz, csak azt nem, amelyiknek szőrén-szálán eltűnt a forráskódja. Ne kérdezzétek, hogy az ilyesmi miként következhet be, a fejlesztők sem lehetnek büszkék rá.

Hirdetés

Mindenesetre a dolgok jelen állása szerint május 14-én PC-n, PS4-en, PS5-ön, Xbox One-on és Xbox Series X|S konzolokon is lezsűrizhetjük, milyen munkát végzett a BioWare. Hogy minden a lehető legsimábban menjen, és ne árasszák el panaszos bejegyzések a fórumokat, már a premier napján frissül is a remasterelt trilógia egy 11,8 GB-ot nyomó patch révén, mely idejekorán kikerült a PlayStation szerverekre. A tapasz célja, hogy stabilabb futást biztosítson, megakadályozza a fagyásokat és összeomlásokat, továbbá látvány- és teljesítménybeli javulást hozzon mindegyik platformon.

Ti melyik részt próbáljátok ki először a háromból?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)