Éppen pár napja esett róla szó, hogy a Mass Effect Andromeda mennyi változást hoz a sorozatba, hiszen más lesz a párbeszédrendszer, a kasztok és számos egyéb dolog is.
Az N7 nap újdonságai után a rajongók megrohamozták kérdéseikkel a BioWare munkatársait, a Mass Effect Andromeda kreatív rendezője, Mac Walters pedig készséggel válaszolgatott Twitteren. Összegezve a válaszokat a következő új részletekre derült fény: a játékban több személlyel is folytathatunk majd intim kapcsolatot és míg egyesek nem fognak rajongani érte, ha ez kiderül, addig másokat nem fog zavarni. Lesznek olyan karakterek is, akik nem jönnek ki jól egymással, Walters válasza szerint ebben olyan fogalmak játszanak majd közre, mint a rivalizálás, a frakciók, a szerelem, a gyűlölet, a féltékenység és a bosszú.
Mások inkább arra voltak kíváncsiak, hogy Shepardöt említik-e majd valahol, valamikor a játékban. A kreatív rendező szerint Shepard része volt a lore-nak és a Mass Effect univerzumnak 2185 előtt, így logikus lenne, ha tennének néhány említést róla.
@cbcrazy1990 @GauravS63365740 Shepard was part of the lore and Mass Effect universe pre 2185... Seems logical there would be some mention. pic.twitter.com/PzmdQFoVTh
— Mac Walters (@macwalterslives) 2016. november 11.
Végezetül, valakit az érdekelt, hogy miért hozták létre az Andromeda Initiative-et és indultak az ismeretlen felé a Reaper háború előtt. A válasz egyszerűbb, mint hinnénk és ugyanaz, mint ami a "miért mentünk a Holdra?" kérdésre is igaz: a kíváncsiság, az ambíció, a felfedezés miatt, mert előtte még soha senki nem csinált ilyet.
A Mass Effect: Andromeda 2017. tavaszán jelenhet meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra, de előtte még belekóstolhatunk majd a multiplayer bétájába.