Hirdetés

Mass Effect: Andromeda - nézzük meg, hogy fut konzolokon

|

A DigitalFoundry összehasonlította az Andromeda teljesítményét PlayStation 4-en és Xbox One-on, az eredmény pedig nem lett túl meglepő.

Hirdetés

Hamarosan itt a legújabb Mass Effect rész, az EA Access-en már pörög a játék, a visszajelzések pedig elég felemásak eddig. Néhányan a béna animációkra panaszkodnak, mások a karakterek furcsa kinézetei miatt, viszont most érkezett egy videó, ami bemutatja a két vezető konzol közti eltéréseket.

A Mass Effect trilógiánál jól bevált Unreal Engine 3 szép látványt kölcsönzött a játékoknak és stabilan is futott, de a BioWare is tudja, hogy eljött az idő a váltásra, a Dragon Age Inquisition pedig meg is győzte őket arról, hogy jó döntés volt az EA Frostbite motorja.

A Sony konzolja gond nélkül futtatja full HD-ban a játékot, míg az Xbox One csak 900p-ben képes ugyanezt megtenni, és ugyan ez nem eredményez túl nagy eltérést, néhány apró részleten észrevehető a két felbontás közti különbség.

Néhány átvezetőt mindkét masina 1080p-ben jelenít meg, de összességében elmondható, hogy a PS4 ilyen téren is jobb eredményeket tud felmutatni, mint a Microsoft gépe, amelyen az Andromeda felbontása esetenként leeshet 720p körüli értékre is.

Az általános teljesítmény nagyjából ugyanolyan, mint az előző BioWare címeknél, a 30 fps-re korlátozott képkockaszám mellett van egy adaptív v-sync funkció is, ami megakadályozza a képtörést, viszont még így is előfordult a jelenség PS4-en, ahogy Xbox One-on is.

Összességében tehát elmondható, hogy az Andromeda kisebb FPS droppok mellett az elvárt teljesítményt nyújtja mindkét konzolon. A játék így is élvezhető lehet, de azért még van mit finomítani rajta.

Csirke személyes benyomása: Én sajnos nem vagyok ennyire derűlátó. Az EA Access-nek hála megnéztem Xbox One-on a játékot és egyelőre inkább csak örülni tudok, hogy lehetőségem lesz majd inkább PS4 Prón végigtolni a Mass Effect: Andromedát. Egy nagyobb tévén (nekem egy 138 centis képernyő áll rendelkezésemre) siralmasan fest a 720p-s felbontás, ahová elég gyakran lecsúszik a konzol. A textúrák borzasztóan mosottak és igaz, hogy a 30 fps-t nagyjából stabilnak éreztem, cserébe a látvány csúnyán le van butítva. Ha emlékeztek még, milyenek voltak azok a játékok, amik a jelenlegi konzolgeneráció hajnalán jelentek meg, és megvehettük őket például Xbox 360-ra és Xbox One-ra is, akkor pontosan tudjátok, milyen érzés volt One-on kipróbálni az Andromedát. Pontosan olyan, mint az említett címeket Xbox 360-on vagy PS3-on futtatni. Csak remélni tudom, hogy PS4 Prón már a szemnek kellemesebb kép fogad, mert egyelőre nem vagyok meggyőzve arról, hogy ez így élvezetes. Persze a játék erőssége nem feltétlenül a látvány, de a korai videók után talán nem irreális az elvárás, hogy akkor valami vizuálisan is lehengerlő élményben reménykedhessünk, nem?
(Oké, tudom, hogy erre az első válasz, hogy akkor ne konzolon játssza az ember, de ebbe a csapdába most ne sétáljunk bele, bőven elég volt a korábbi parttalan "eszmecsere" a témában)

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)