Az Insomniac műhelyében készülő Marvel's Spider-Man az idei év egyik legjobban várt játéka, mind a srácok korábbi munkái, mind pedig az eddig látott gameplay jelenetek alapján úgy tűnik, hogy egy nagyon igényes és izgalmas játékot vehetünk majd a kezünkbe.
A Spider-Man ugye egy nyitott világú játék lesz (egy Pókember játék esetében nehéz is lenne bármi mást elképzelni), a műfajban pedig ma már megszokott, hogy automatikusan váltják egymást a napszakok, viszont most kiderült, hogy az Insomniac alkotásában ez nem így lesz. Ez elsőre furán hangzik, de a srácok érvelése alapján érthető:
"Az a helyzet, hogy ez egy nagyon történetközpontú játék és talán ti is észrevettétek, hogy sok játék van, ahol a napszakokat és a megvilágítást használják arra, hogy megteremtsenek egy bizonyos atmoszférát a történetben. Mi is arra törekedtünk, hogy a sztorihoz igazodjon a világ hangulata, legalábbis addig, amíg a történetet játszod. Ha végigvitted a sztorit, akkor onnantól persze manuálisan kapcsolgathatod majd a napszakot."
Van logika abban, amit a srácok mondanak, hiszen akkor üt a legnagyobbat egy játék története, ha a hangulat és a cselekmény folyamatosan kéz a kézben járnak.
A Marvel's Spider-Man megjelenése szeptember 7-én várható kizárólag PlayStation 4-re. Ti mennyire várjátok?