Előző héten megérkezett a Call of Duty: Vanguard, ami az eddigi beszámolókat elnézve nem lett borzalmas, habár lehet olyan aspektusa, amit zavarónak találhatnak a játékosok.
Számos önjelölt katona vetette bele magát a Sledgehammer Games legújabb kalandjába, de időközben előkerült egy mechanika, ami nem igazán nyerte el egyesek tetszését.
Talán hallottatok már a "weapon bloom" nevű jelenségről, ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy egy FPS-játékban, célzás közben a kilőtt golyó egy adott területen belül bármerre elindulhat. Bizonyos shooterek arra használják ezt a mechanikát, hogy megpróbálják élethűbben átadni a fegyverre való célzás összetettségét, de a Call of Duty játékosai már megszokhatták, hogy nagyjából ott landol a golyó, ahova céloznak.
Úgy tűnik azonban, hogy a Sledgehammer fejlesztői beépített a weapon bloomot a Vanguardba, ez pedig sokaknak fel is tűnt, és nem örülnek neki. A TrueGameData YouTube-oldalán megjelent videó szerint a mechanika erőssége eltérő lehet a különböző fegyvertípusoknál, és a stukker pontossága mellett az is számíthat, milyen kiegészítők lettek rápakolva.
Egyesek szerint elég unfair ez az egész, mivel így nemcsak a célzási képességen múlik a találat, hanem a szerencsén is. Mások viszont úgy vélik, hogy a weapon bloom növeli a realisztikusságot, és arra ösztönzi a játékosokat, hogy jobban figyeljenek célzáskor. Valószínűleg még sokáig téma lesz ez a rajongótáborban.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!