Hirdetés

Márciusban megjelenik végre az új Assassin’s Creed, de nem csak a Ubisoft játékára érdemes figyelni

|

Egyebek mellett szamurájos és nindzsás kalandoknak, multis élményeknek és sportjátékoknak örülhetünk a hónapban.

Hirdetés

Kétszer is elhalasztotta a Ubisoft az Assassin's Creed Shadows megjelenését, de harmadjára már nem fogja. Napokon belül kiderül tehát, hogy a sok vitát kiváltó epizód segít-e a Guillemot család vezette kiadónak kilábalni története legmélyebb válságából, vagy épp ellenkezőleg, olyan folyamatokat indít el, amelyek végén a Ubisoft megszűnik létezni abban a formában, ahogy eddig ismertük. De még ha nem is lennének ilyen magasak a tétek, akkor sem találnánk betonbiztosnak a Shadows helyzetét, mert ugyan kimanőverezte a februári nagyágyúkat élükön a Monster Hunter Wildsszal és a Kingdom Come: Deliverance II-vel, most is van olyan vetélytársa a Rise of the Ronin képében, amellyel számolni kell.

Mindazonáltal március nem csupán a Ubisoft legfontosabb 2025-ös címéről szól, a stratégiai játékok kedvelőinek éppúgy érdemes átböngészniük a hónap kínálatát, mint azoknak, akik a sportjátékokért élnek-halnak. Ezenfelül kapunk még többféle lövöldét, kooperatív és kompetitív jellegűt egyaránt, továbbá arról sem feledkezhetünk meg, hogy a This Takes Two alkotóinak újdonsága is most debütál.

Hirdetés

2025. márciusi megjelenések 2-3. hét

Age of Mythology: Retold - Immortal Pillars - március 4. - PC, PS5, XSX

Ugyanarra a napra tűzte ki az Xbox Game Studios a klasszikus stratégiai játék felújított változatának PS5-ös debütálását és az Immortal Pillars kiegészítő megjelenését. Az utóbbi kínai mitológia istenségeit és teremtményeit felvonultató, ősi legendák által ihletett új kampánnyal ülteti ismét PC-jük vagy konzoljuk elé a veterán rajongókat, és fogadja az Age of Empires spin-offjával még csak most ismerkedő játékosokat.

Two Point Museum - március 4. - PC, PS5, XSX

Ellentétben a bejelentéskor elérhető információkkal nem csak őskori témájú kiállítást rendezhetünk a gondjainkra bízott múzeumban, hanem teret adhatunk a tudományoknak, az űrkutatásnak, a víz alatti világnak, de még a természetfelettinek is. Az intézmény menedzselésének terhein túl az is a munkakörünkbe tartozik, hogy válogatott szakértőket küldjünk a világ legtávolabbi sarkaiba, akik egy-egy sikeres expedíció végén új látványossággal gazdagítják a múzeum gyűjteményét.

Dragonkin: The Banished (Early Access) - március 6. - PC

Ismét a Blizzard és a Grinding Gear Games tortájából falatozna a How to Survive-on és a Warhammer: Chaosbane-en edződött Eko Software. A párizsi stúdió legújabb izometrikus nézetű kalandjában sárkányvadászt alakítunk, akinek paradox módon egy szelídített sárkányfióka segít a fajtársai elleni küzdelemben. De nemcsak ezzel mutat újat az ARPG-k kedvelőinek, hanem egyedi karakterfejlesztési rendszerével, valamint a központi hubként működő, a nekünk tetsző irányba fejleszthető várossal. A csapat természetesen gondolt arra is, hogy mi lesz, ha a kampány végére érünk - különböző játékmódokat, további dungeonöket és bossharcokat ígér.

Split Fiction - mácius 6. - PC, PS5, XSX

Josef Faresnél aligha létezik elkötelezettebb támogatója a kooperatív játékoknak, ugyanis minden egyes alkotása két karakter együttműködésére épül, ráadásul ezek a Brothers: A Tale of Two Sons kivételével még opcionális single-player móddal sem rendelkeznek. Ebből egyenesen következik, hogy a saját maguk kreálta sci-fi és fantasyvilágok fogságába esett Mio és Zoe történetét csakis úgy élhetjük át, ha szerzünk egy barátot. Ráadásul elég, ha csak egyikünk veszi meg a játékot, a másik anélkül is csatlakozhat.

FragPunk - március 7. - PC, PS5, XSX

Lehet, hogy 10-15 éve még nyerő ötletnek tűnt ingyen játszható multiplayer lövöldékbe invesztálni, de a piacot egymás között felosztó nagyok mellett ma már csak kevesen tudnak labdába rúgni. Legutóbb a Marvel Rivalsnek jött össze ez a bravúr, előtte azonban olyan alkotások véreztek el, mint a Concord, az Xdefiant vagy a Foamstars. Az 5v5-ös összecsapásokra kihegyezett FragPunk sikere azon áll vagy bukik, hogy a játékosok ráharapnak-e a kaotikus élményt kínáló játékmenetre, amibe a szabályokat megváltoztató shardcardok nem kevés kiszámíthatatlanságot csempésznek.

Rise of the Ronin - március 11. - PC

Még az Assassin's Creed Shadows érkezése előtt fejest ugorhatnak a PC-sek a Koei Tecmo nagyszabású szamurájos akció-szerepjátékába, amely tavaly már megjelent PlayStation 5-re. A Tokugawa-sógunátus utolsó éveiben játszódó alkotás ezen változata támogatja a 8K felbontást és a 120 fps-es képfrissítést, az Nvidia, az AMD, valamint az Intel felskálázási eljárásait, és ha mindez nem lenne elég, akkor még a ray tracinget is felírhatjuk az extrák mellé.

Wanderstop - március 11. - PC, PS5, XSX

Kivételes érzékkel választja ki az Annapurna a támogatásra érdemes független alkotásokat, kedvenc indie játékaink közül számosat ez a kiadó karolt fel, és könnyen meglehet, hogy újabb gyöngyszemre lelt a bűbájos Wanderstop képében. Davey Wreden, a The Stanley Parable alkotójának soron következő játékában egy bukott harcos szerepébe bújunk, aki teafőzéssel és a szükséges hozzávalók termesztésével próbálja meggyógyítani a testén és a lelkén keletkezett sérüléseket.

Midnight Murder Club (Early Access) - március 13. - PC, PS5

Februárban kellett volna elrajtolnia a PlayStation által felkarolt kompetitív FPS-nek, amely a megszokottól merőben eltérő élményt kínál a Wormwood kúriába bemerészkedő játékosoknak. Mindenki kap egy álarcot, hogy elfedhesse a kilétét, egy elemlámpát, valamint egy pisztolyt, aztán kezdődhet a fogócska a sötétben. A lámpa fénycsóvája megvilágítja az ellenfeleinket, ugyanakkor elárulja, hogy hol vagyunk, ezért célszerű lehet inkább a többiek által csapott zajt (lépések, beszéd, elsütött fegyver stb.) nyomán elindulva leendő áldozatainkra vadászni. Van azonban pozitív folyománya is a késésnek, ugyanis így a Free for All, Thief in the Night, Team Deathmatch és Headhunters módok mellé bekerül a Wildcards is, emellett a vásárlók öt másik játékost is meginvitálhatnak extra költség nélkül, hogy mindig teljes legyen a létszám.

WWE 2K25 - március 15. - PC, PS4, PS5, XO, XSX, Switch

Nagy dobásra készül a pankráció-rajongók kedvenc játéksorozatát pátyolgató Visual Concepts, ugyanis a WWE 2K25 mutatja be a franchise első közösségi terét az Islandet, melynek nagyjából ugyanaz lesz a szerepe, mint a Citynek az NBA 2K-játékokban. A sziget egyszerre 50 játékost tud fogadni, akik boltokat látogathatnak, küldetésekben, kihívásokban és élő eseményekben vehetnek részt, valamint minden korábbinál részletesebb testreszabási lehetőségeknek örvendhetnek. Na nem mindenki, mert az újítás egyelőre csak PS5-ön és Series konzolokon lesz elérhető. Hogy a többi platform mikor zárkózhat fel, azt még nem tudni.

A folytatáshoz lapozz a következő oldalra!

Oldalak: 1 2 3

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)