Március huszonharmadika és huszonhetedike között kerül megrendezésre San Francisco városában a Game Developer's Conference, mely programjai között felfedezhetünk egy BioWare prezentációt "The Iterative Level Design Process of BioWare's MASS EFFECT 2" címmel. Az előadáson Corey Andruko projektmenedzser és Dusty Everman műszaki tervező tart hatvan perces fejtágítást a pályatervezés rejtelmeiről. Számunkra teljes érdektelennek tűnhet a téma, azonban lehetséges, hogy felbukkan néhány értékelhető Mass Effect 2 információ. Képekre és elejtett hírmorzsákra számítunk, előbbire minden esélyünk megvan, ugyanis előadásuk során az említett szakemberek bemutatják, milyen derék munkát végeztek a ME2 pályatervezése során. A trilógia második epizódjáról eddig vajmi keveset tudunk, annyi azonban biztos, hogy Xbox 360 rendszerek mellett PC-re is bemutatkozik, feltehetőleg a konzolos megjelenés után.