Hirdetés

Már tudjuk, mikor jön a Starfield első kiegészítője, és hogy mit tartalmaz a következő nagy frissítés

|

Végre kezelésbe veszi a Bethesda a monumentális sci-fi szerepjáték egyik leggyakrabban hangoztatott hiányosságát.

Hirdetés

Érthető módon a Falloutra irányult a legtöbb figyelem az elmúlt hetekben a Bethesdához köthető franchise-ok közül, ki vannak éhezve a rajongók egy új, teljes értékű játékra a nagy sikerű sorozat után. Ráadásul azt beszélik a városban, hogy már a Microsoft sem túl boldog annak a gondolatától, hogy a Fallout 5 aligha készülhet el 2030-nál hamarabb. Nem kizárt azonban, hogy még előtte kapunk valami mást, és nem is feltétlenül a Bethesdától.

Mert azt tudni kell, hogy bár a Bethesda Game Studios fejlesztők százainak ad munkát, az erőforrásai még így is végesek, és Todd Howardék prioritási listáján jelenleg a The Elder Scrolls VI fejlesztése, valamint a Starfield utógondozása is előrébb helyezkedik el.

Ami a felfedezésre fókuszáló sci-fi RPG-t illeti, a stúdió még mindig adósunk egy sor beígért kényelmi funkcióval és egyéb frissítéssel, nem is beszélve az első kiegészítőről, a Shattered Space-ről. Ez utóbbira Todd Howard szerint idén ősszel számíthatunk, vagyis konkrét megjelenési dátumot még nem társítottak hozzá, de legalább már jelentősen leszűkült a megjelenésre vonatkozó időablak. Az új sztoriszálakat és helyszíneket is ígérő bővítményről eddig nem sokat tudni, az is csak feltételezés csupán, hogy a cselekménye középpontjában a játék legtitokzatosabb frakciója (House Va'roon) áll majd.

Hirdetés

A köztes időben a Bethesda folytatja azt a gyakorlatot, hogy körülbelül hathetente kiad egy-egy frissítést. A következő rövidesen elérhető lesz bétaként a Steamen, és amennyiben hihetünk a Bethesda executive producerének, akkor az űrhajóépítés szerelmesei mellett leginkább azok fognak neki örülni, akik hiányolták a várostérképeket a játékból, de szó esett még új játék- és nehézségi szint opciókról, továbbá új megjelenítési módokról a konzolos verzió kapcsán. Mivel nem mondta ki konkrétan, még ne bontsunk pezsgőt, egyáltalán nem biztos, hogy a 60 fps-t célzó teljesítménymódra utalt ezzel.

Szintén terítékre került a hivatalos modtámogatás kérdése a Kinda Funny Games podcastjában. Howard erről azt mondta, hogy a modderek dolgát megkönnyítő Creation Kitet már eljuttatták néhány kiválasztott személyhez, és rövidesen újabb részleteket is elárulnak majd, ám még nem tartunk ott, hogy megismerjük a megjelenés időpontját.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)