2015-ben jelent meg a Supermassive Games horrorjátéka, amely az évek múlásával egy kisebb kultuszt vívott ki magának, amire a fejlesztőcsapat építhetett horrorfranchise-a, a The Dark Pictures Anthology és olyan más projektek esetében, mint a The Quarry vagy a The Casting of Frank Stone. Noha a Supermassive jelenleg a Little Nightmares 3-mal és a TDPA következő fejezetével, a Directive 8020-szal van elfoglalva, a Sony talált rá megoldást, hogy visszahozza az Until Dawnt a köztudatba: a Ballistic Moon vette kezelésbe, és a minap meg is érkezett a végeredmény.
Persze az Until Dawn remake egyfajta marketingeszközként is működik, ugyanis a háttérben készül a már hivatalosan is bejelentett filmváltozat, amelynek a szereplőgárdájából is megismertünk már pár nevet, és állítólag a játék folytatása is formálódik egy új csapatnál.
Az Xbox Era munkatársa, Nick Baker szavai alapján nem véletlenül bukkantak fel új jelenetek a remake-ben, amik a folytatásra utaltak, ugyanis az iparági bennfentes Twitteren/X-en beszélt róla, hogy bosszantja, amiért nem szivárogtathatja ki a folytatásról szerzett infóit - annyit azért megjegyzett, hogy nem a Supermassive és nem is a Ballistic Moon dolgozik rajta, hanem az a Firesprite, amely a Horrizon Call of the Mountain PlayStation VR2-es változatát készítette (de nekik köszönhető a The Playroom, a Run Sackboy! Run! és a The Persistence is).
A Firesprite - amely 2021-ben került be a PlayStation belsős csapatai közé, miután a Sony felvásárolta - 2022-ben tett közzé olyan álláshirdetést, ami alátámasztani látszik Baker értesüléseit, ugyanis abban egy "AAA-kategóriás, történetközpontú, Unreal Engine 5-ös horror-kalandjátékhoz" kerestek olyan vezető fejlesztőt, aki a narratíváért felel, ez a leírás pedig illik az Until Dawn 2-re. Idén azonban a Firesprite-nál is voltak elbocsátások, így nem tudni, hogy ez hatással volt-e a projektre.