Nem a BioWare a játékipar leggyakrabban megnyilvánuló szereplője, de a háttérben azért több izgalmas projekt is formálódik az Anthem bukását csodával határos módontúlélő csapatnál. Gary McKay, a csapat ügyvezetője a hivatalos oldalon bejelentette, hogy a Dragon Age: Dreadwolf fejlesztése eljutott az alfa fázisig, így a játék az elejétől a végéig, teljes egészében végigjátszható - ez viszont még messze nem jelenti, hogy kész.
Mint írta, fontos pillanat ez, hiszen így elkezdődhet a látvány véglegessé csiszolása, a játékmenet elemeinek variálása, végelegesítése.
Ahhoz, hogy minden a lehető legjobb legyen, a Community Council (közösségi tanács) tagjainak segítségét kérik, akik visszajelzéseikkel formálhatják a Dreadwolfot, a minőségellenőr csapat pedig belevág a kalandokba, hogy kiszűrje a hibákat, véleményezze a látottakat. Még alakulhat a történetmesélés, a karakterek, a párbeszédek, az átvezetők is.
McKay elmondta, hogy ezúttal ellátogathatunk Minrathous városába, ami a Tevinter Birodalom központja, egy mágikus hely, sokkal lenyűgözőbb, mint bármi a Dragon Age-ekben eddig.
Megjelenési dátum természetesen még nincs, de ha így áll a projekt, nem elképzelhetetlen, hogy a jövő év végén vagy akár 2024 elején már belevághatunk a kalandokba.