Bő két és fél esztendeje már annak, hogy a Massive Entertainment egykori munkatársai - kiegészülve néhány veteránnal az IO Interactive kötelékéből - lefektették a Sharkmob stúdió alapjait. Tették mindezt azzal a szándékkal, hogy AAA minőségű kompetitív multiplayer játékokkal tarolják le a piacot.
Azt nyilván nem fogják az orrunkra kötni, hogy milyen projektötletek merültek fel az időközben lezajlott brainstormingok alkalmával, hányat vetettek el végérvényesen, és a javaslatok közül mit tettek el későbbre, hátha érdemes lesz majd valamikor a jövőben elővenni, de az már biztos, hogy a battle royale műfajban látják a srácok a siker kulcsát, és ezzel bizony rettenetesen nagy kockázatot vállalnak.
Esélyeiket némiképp javítja, hogy megszerezték a Vampire: The Masquerade licencet, csak épp azt hagyták figyelmen kívül, hogy a rajongók inkább a narratívát előtérbe helyező, szerepjátékos megközelítést preferálják. Nem is beszélve arról, hogy mennyire szembemegy az eredeti koncepcióval, miszerint tartózkodni kell a vámpírképességek nyilvános használatától és hogy minden egyes gyilkossággal közelebb kerül a játékos ahhoz, hogy kizárólag ösztönei által vezérelt bestiává váljék.
Ettől függetlenül gőzerővel készül a nagy mű, amelybe a PvP mellé PvE tartalmakat is kevernek, azaz nemcsak egymással birkóznak az éjszakai Prága utcáin és háztetőin a vámpírok, hanem egy mindannyiukkal végezni akaró entitással is. A küzdelmeknek különféle fegyverek, természetfeletti erők, és a vérkészlet menedzselése kölcsönözhet egyedi zamatot.
Sem a címét, sem a támogatott platformok körét nem osztotta meg velünk a Sharkmob, azt ellenben igen, hogy 2021 második felére tervezik a megjelenést. Ha ezt tartani tudja a gárda, akkor jövőre valóban dúskálni fogunk a World of Darness univerzumához kapcsolódó játékokban, hiszen ezen kívül várható még a Werewolf: The Apocalypse - Earthblood, a Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2, a Vampire: The Masquerade - Swansong és a VR-platformokra tervezett Wraith: The Oblivion - Afterlife.